ZACHOWANIA TRUDNE U DZIECI – JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ W OPARCIU O TECHNIKI BEHAWIORALNE

 

Weź udział w jedynym tak praktycznym szkoleniu!

 

Uzyskaj kompetencje w zakresie umiejętności podejmowania skutecznych interwencji w sytuacjach przejawiania przez dzieci zachowań trudnych, co przełoży się na podniesienie bezpieczeństwa w placówce oraz bardziej efektywną współpracę z rodzicami podopiecznych.

Otwarte szkolenie

 

Na tej stronie poznasz wszystkie szczegóły dotyczące otwartego szkolenia. Jest ono dedykowane przede wszystkim osobom na co dzień pracującym z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym, które chciałyby w sposób bardziej efektywny radzić sobie z ich trudnymi zachowaniami. 

 

Te warsztaty pozwolą Ci na wypracowaniem sposobów na zachowanie trudne u dzieci. Jak sobie z nimi radzić w oparciu o techniki behawioralne. 

Dowiedz się!

Poznasz symptomy zaburzeń występujących w poszczególnych sferach rozwojowych dzieci

Rozwijaj się!

Zdobędziesz praktyczną wiedzę i umiejętności  wykorzystywania różnorodnych technik behawioralnych

Poszerz horyzonty!

Zostaniesz wyposażony w praktyczne umiejętności diagnozowania i konstruowania planu interwencji w sytuacjach występowania zachowań trudnych

Bądź profesjonalny!

 Uzyskasz kompetencje
do planowania wyjścia oraz radzenia sobie
w sytuacjach trudnych

Martyna Witkowska

Oligofrenopedagog, terapeuta integracji sensorycznej, pedagog wczesnoszkolny

 Ukończyła studia pedagogiczne na kierunku edukacja wczesnoszkolna z oligofrenopedagogiką, od kilku lat wychowawca klasy uczniów ze spektrum autyzmu

Ukończyła studia podyplomowe w zakresie wspierania osób z autyzmem, Zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi

Trenerka sensomotoryki, terapeutka SI I i II stopnia, terapeutka ręki oraz zaburzeń motoryki małej

Bożena Kolanek

Pedagog specjalny, oligofrenopedagog, terapeuta Biofeedback (I i II), specjalista, terapeuta

pedagog specjalny w zakresie resocjalizacji, oligofrenopedagog, terapeuta Biofeedback (I i II stopnia), specjalista wczesnego wspomagania i edukacji dzieci z autyzmem, terapeuta behawioralny. Od 30 lat pracuje z dziećmi, w tym od 18 lat z dziećmi niepełnosprawnymi

PAKIET UCZESTNIKA ZAWIERA

PRESTIŻOWY CERTYFIKAT

 Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

Bufet kawowy

Dla kogo jest to szkolenie?

w

Nauczycieli przedszkola i edukacji wczesnoszkolnej

Osób pracujących z dziećmi

Studentów kierunków pedagogicznych i psychologicznych

Czas trwania szkolenia:

8h dydaktycznych

 

Miejsce:

Fundacja Centrum Terapii i Rozwoju Skarb w Mikołowie ul Wyzwolenia 27 (budynek Wirometu)

Terminy:

  • 18 listopada
  • 1 grudnia 2018

Program szkolenia

I. Terapia behawioralna, jej zasady i cele

Dowiesz się czym jest terapia behawioralna, poznasz jej podstawowe cele i zasady.

II. Analiza zachowania, czyli trochę teorii – warunkowanie klasyczne i instrumentalne oraz modelowanie

Dowiesz się czym jest uczenie się poprzez warunkowanie. Poznasz koncepcje warunkowania klasycznego i instrumentalnego, a także teorię społecznego uczenia się.

III. Podstawy Analizy Zachowania – sekwencja A-B-C

oznasz wzory kształtowania zachowań oraz dowiesz się czemu służy analiza zachowania i jak ją przeprowadzić

IV. Techniki behawioralne – omówienie wybranych sposobów wpływania na zachowanie

Nauczysz się wpływać na zachowanie z wykorzystanie różnorodnych technik behawioralnych m.in. wzmacniania, wygaszania. Poznasz system Przywilej – Zasada- Konsekwencja. Nauczysz się skutecznie wydawać polecenia

V. Przykładowe interwencje behawioralne – praca w grupach  

Przećwiczysz przykładowe interwencje oparte na terapii behawioralnej

NASZE SALE

Skontaktuj się z nami!

Masz dodatkowe pytania odnośnie szkolenia? Pisz, dzwoń, odwiedź nas

11 + 11 =

+48 501 019 640

ul. Wyzwolenia 27 (siedziba Wirometu), Mikołów

kontakt@szkoleniaskarb.pl